tisdag 10 februari 2009

finland by boat and guns without ammo


sitter och förbittras över alla fantastiska människor som bara snackar dyngish..

jävligt mkt yta i dehär landet och jävligt lite skallerorm..


i öststaten som jag bor delar vi samma problem som man gör i sovjetunionen.

har kommit fram till att jag saknar hopp för folk å fä och speciellt fähundar och svinpälsar.


time for me to go back to soumi. dax att fixa fett med lax och softa med nödrimmen..


kan imbecilla kulturhoror geniförklara folk som aldrig borde lämnat pojkrummet eller nordpolen så kan jag göra de åxå.


så här har ni de. håll till godo och håll i hatten.
Jag är ett Geni.

jag är anledningen till den globala krisen och verkan till växthusgaser men de är ett pris ni får betala för att se min skapande kraft.

ni kan se de som att jag gör er en tjänst.

jag är som en universell sanningsägare..

jag är skoskavet i dina nya kicks som du älskar för att fredrik strage och andres lokko säger att de ska vara så.

jag är luggen som stoppar ditt shoegazande..


whatever ja e allt du vill vara men aldrig kommer att bli.

jag är den som slår ut dina framtänder för att du är så jävla ful.


whatever..

nu ska ja stimulera min skapande kraft...


hell greger

Inga kommentarer: