torsdag 19 februari 2009

billy the kid and jerry the wig..


för alla mina favoritkompisar ute i syberrymden
döden kommer
gratis i veckor.merparten betalas av under eran
vecka i i spanien eller eran horresa till tallin.
vet
inte
om de räknas.. era liv ger mig hopp om att man kan få en värld som är bättre om man lyssnar på r-kelly texter eller om man startar en facebook grupp som handlar om att man ska bojkotta nån jävla anka utan päls..

min åsikt de är att köpa röda tröjor av S bono. hans företagsideer inspirerar militärer att sluta döda folk i burma.
jag har en kanadensisk gåsjacka och så bloggar jag om ekonomisk politik i globalt perspektiv gentemot den hela forssande, lätt medhjälpliga smått lyckosamma..
i stort sett ödesdigra motsvarande kontrolerat kompletta minus kvadrater..

bono är en ideealist som har ett bra företag...
köp röda tröjor.
köp
kanske en röd jacka från dedärstället norr om u s and a.
kan man bygga bajs?


somvanligt bifogar jag lite bildkonst..
peace till min homie nasrallah..

stämmer de att konstfack och bäckmans tillhör samma stam?

sig chai

Inga kommentarer: